Uvjeti poslovanja

Dostupnost informacija

Prodavatelj se obvezuje da će kupcu osigurati dostupnost sljedećih informacija:

  • identitet tvrtke (ime i sjedište tvrtke, registarski broj)
  • podatke koji kupcu omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
  • bitne karakteristike artikala odnosno uskuga (uključujući poslijeprodajnu uslugu i jamstva)
  • dostupnost artikala (podrazumijeva se da su svi artikl i usluge koji se nude na internetskoj stranici dostupni u razumnom roku)
  • uvjete dostave artikla ili izvršenje usluge (način, mjesto i rok dostave)
  • sve cijene moraju biti jasno određene i istaknute, te uključuju li PDV i troškove dostave
  • način plaćanja i dostave
  • pojašnjenje postupka u slučaju pritužbe, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službe za odnose s kupcima

Ponuda artikala

Zbog prirode poslovanja preko interneta, ponuda Etiketa Shop ažurira se i mijenja brzo i često. Prikazane cijene odnose se na internetsku trgovinu i vrijede za kupovinu preko interneta, te u tom se slučaju puni iznos podmiruje plaćanjem preko transkakcijskog računa.

Načini plaćanja

Prodavatelj nudi sljedeće načine plaćanja:

  • uplatom na račun prodavatelja Sedna marketing d.o.o. (na temelju ponude ili predračuna)
  • kreditnom karticom (Eurocard, Mastercard, Visa) ili preko Paypala
  • putem pouzeća dostavnoj službi

Cijene

Sve su cijene konačne, osim ukoliko je drukčije naznačeno. Tvrtka Sedna marketing d.o.o. je porezni obveznik i u sve je cijene uključen PDV.

Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed određene valjanosti.

Cijene vrijede po gore navedenim uvjetima plaćanja te za gore navedene načine plaćanja.

Unatoč nastojanjima da osiguramo najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena promijeni u vrijeme obrade narudžbe, prodavatelj će kupcu dati mogućnost odustajanja od kupovine ili će mu ponuditi rješenje na obostrano zadovoljstvo.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca prihvaćen je u trenutku kad kupac potvrdi narudžbu (kupac će primiti elektronsku poruku o potvrđenoj narudžbi). Od tog trenutka sve su cijene i uvjeti fiksni te vrijede i za prodavatelja i za kupca.

Promocijski kodovi ne važe za snižene artikle, ukoliko to nije drugaćije zapisano.

Postupak kupovine

1. Narudžba na čekanju: Nakon što potvrdi narudžbu, kupac će promiti elektronsku poruku da je narudžba zaprimljena te da je na čekanju. Nakon toga, kupac ima rok od jednog sata da poništi narudžbu. Kupcu su na internetskoj stranici prodavatelja dostupni iscrpni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.

2. Narudžba potvrđena: Ako kupac ne poništi narudžbu, ona ide u daljnju obradu. Kad prodavatelj pregleda narudžbu, provjerit će raspoloživost naručenih artikala te će narudžbu potvrditi ili s razlogom otkazati. Prodavatelj može nazvati kupca nazvati zbog provjere podataka i točnosti dostave. Kupac će dobiti elektronsku poruku koja će ga obavijestiti o potvrdi narudžbe i okvirnom roku dostave.

3. Roba poslana: Prodavatelj će u dogovorenom roku pripremiti robu i poslati je, te o tome obavijestiti kupca elektronskom porukom.

4. Povrat robe: Povrat robe je moguć u roku od 14 dana nakon preuzimanja robe. Roba mora biti zapakirana u originalnoj ambalaži, u nepromijenjenoj količini i neoštećena. Troškove povrata robe pokriva kupac.

Jamstvo

Svi artikli imaju jednogodišnje jamstvo, osim ako je na računu navedeno drukčije. Jamstvo vrijedi u isključivo ako su poštovane sve upute navedene na jamstvenom listu i uz priložen račun. Jamstveni rokovi navedeni su uvijek na jamstvenom listu ili računu.
Podatak o jamstvenom roku naveden je i u opisu artikla na internetskoj stranici. U slučaju da tog podatka nema, jamstvo vrijedi jednu godinu.

Dostava i povrat robe

Prodavatelj će robu, odnosno uslugu, dostaviti i izvršiti u dogovorenom roku, osim u slučaju da dođe do nepredviđenih događaja na koje ne može utjecati (prirodne katastrofe, neočekivano kašnjenje dostave od strane proizvođača).

Robu je moguće preuzeti osobno ili putem dostavne službe. Troškove dostave i povrata robe pokriva kupac (naručitelj). Cijene dostave navedene su u procesu narudžbe. Troškove dostave i povrata robe po zakonu o zaštiti potrošača pokriva kupac. Kupovina vraćenog artikla vrača se u roku 14 dana od primanja paketa.

Ugovorni partner za dostavu paketa je GLS, premda prodavatelj zadržava pravo izabrati neku drugu dostavnu službu.

Osiguranje osobnih podataka

Prodavatelj se obvezuje na trajno čuvanje i osiguranje svih osobnih podataka kupca.

Prodavatelj će osobne podatke upotrijebiti isključivo za potrebe procesa narudžbe i dostave (slanje informacija, ponuda, računa) i ostalu komunikaciju.

Prodavatelj neće ni u kojem slučaju odavati osobne podatke kupca neovlaštenim osobama.

Za osiguranje osobnih podataka odgovoran je i kupac na način da zaštiti korisničko ime i lozinku.

Komunikacija

Prodavatelj će u kontakt s kupcem stupiti preko sredstava komunikacije na daljinu, pod uvjetom da se kupac tome ne protivi.

Oglasne elektronske poruke sadržat će sljedeće:

  • jasno i nedvosmislene naznake da je poruka poslana u svrhu oglašavanja
  • ime prodavatelja bit će jasno naznačeno
  • različite akcije, promocije i druge trgovačke tehnike koje će biti naznačene kao takve, kao i jasni i nedvosmisleni uvjeti sudjelovanja u njima
  • jasno će biti određen način odjave od primanja oglasnih poruka
  • želju korisnika da ne prima oglasne poruke prodavatelj će jasno poštovati

Obveza odgovornosti

Prodavatelj će se najbolje što može truditi osigurati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na internetskoj stranici. Osim toga, uvijek postoji mogućnost da se karakteristike artikala, rok dostave ili cijena promijene tako brzo da prodavatelj ne uspije ažurirati internetsku strnicu. U tom slučaju, prodavatelj će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu artikala.

Prodavatelj ne odgovara za sadržaj komentara od strane kupaca u vezi s artiklima. Prodavatelj zadržava pravo obrisati ili odbiti komentare koji sadrže neistine ili nerealne pritužbe. Prodavatelj ne odgovara za informacije u pisanim komentarima kupaca i ograđuje se od bilo kakve odgovornosti vezane uz te informacije.

Iako se prodavatelj trudi osigurati detaljne fotografije artikala koje prodaje, treba imati na umu da su sve fotografije simbolične prirode. Fotografije ne opisuju karakteristike proizvoda.

Pritužbe i sporovi

Prodavatelj poštuje zakone o zaštiti potrošača. Prodavatelj će se najbolje što može truditi ispuniti svoju dužnost i ustanoviti sustav rješavanja pritužbi, te odrediti ovlaštenu osobu za kontakt s kupcima koji ulože pritužbe putem elektronske pošte ili telefona.

Prodavatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio pritužbu i javiti kupcu koliko će dugo obrada pritužbe trajati te obavijestiti kupca o tijeku postupka.

Prodavatelj je svjestan da je u interesu kupca i prodavatelja da spor ne dođe do suda, zbog mogućih troškova i zahtjevnosti postupka. Zbog toga će učiniti sve što je moguće da se spor riješi sporazumno.

Rješavanje spora izvan suda

Sukladno zakonskim normama Sedna marketing d.o.o. ne priznaje rješavanje potrošačkih sporova preko treće strane izvan suda, koji ga ima pravo zastupati u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Datum zadnje promjene uvjeta poslovanja: 18.5.2018.